کلبه عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





چشم زخم

چه کسي گفت: «خداوند شبان همه است
و برادرها را تا ته درۀ سبز رهنمون خواهد بود.»

من شبان رمۀ خود بودم
و کسي آن بالا
 خود شبان من معصوم نبود.

غفلت من رمه را از کف داد
غفلت او شايد
هم از ايندست مرا
هم از ايندست تو را
رمه را
همه را . . .

شهریار قنبری

پ.ن:

هی رفیق

میدانی............

تقصیر تو نیست

تو را خودم چشم زدم

میان واژه ها............

توی نگاهم

خیالم

نفسم

قلبم

تو را خودم چشم زدم..............

آن قدر که نوشتمت میان واژه ها

آن قدر که دویدی توی نگاهم

خیالم

آنقدر که عطرت جا ماند

توی نفسم

قلبم

تو را خودم چشم زدم...........

بی آنکه اسپند بگردانم

توی واژه ها

نگاهم

خیالم

نفسم

قلبم

راست میگویی

تقصیر من است

تو را خودم چشم زدم..............

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط در 8:21 بعد از ظهر | |